22.5.10

Navettakeikalla



(Kirjoitettu klo:20.00)

Heiii, niiiin ihanaa!! Saavuin tämän illan keikalle Konnevedelle Hiekkaharjun Kartanoon, ja vitsit mikä paikka tää on! Ihan supersuper kaunis!! Kävin jo roudaamassa kamat navettaan - kyllä, kuulit oikein, esiinnyn tänään navetassa! :D - ja nyt saavuin mun "hotellihuoneeseen", joka on ihan mieletön! Ihan niin ku olis hypänny jonnekin aiiika monen vuosikymmenen taakse, on haarakyntteliköt ja ryijyt ja kaikki. Me Love! <3

Tänään piti olla mun viimeinen paastopäivä, mutta näyttää siltä, että jatkan vielä ainakin viikonlopun, koska mitään oireita ei edelleenkään ole, ja olo on niin tajuttoman hyvä. Enkä olisi ennalta uskonut, tämä kun on mun eka kerta. Äsken kävin keittiöllä tervehtimässä illan emäntää. Hän kertoi illan ohjelmasta ja menystä ja kysyi, mitä haluan aamupalaksi. Voitte vain kuvitella mikä ihmetys siitä syntyi, kun sanoin nätisti, että "Kiitos, mutta olen paastolla, joten en tarvitse ruokaa", täällä kun olisi kuitenkin tarjolla ihan oikeasti kaikkea mahdollista herkkua. :D

Mutta kumma juttu on, että kieltäytyminen ei tehnyt tiukkaakaan. Eilen kun oli äidin synttärit ja siellä oli myöskin kaikkea ihanuutta tarjolla, niin sieläkin kaikki sujui hyvin, minä join vain mun paastoteetä. Ainoa ihmetys on, että tuntuu niin kuin paaston myötä olisi hävinnyt hajuaisti!!!! :DDD Onko kellään muulla tälläisestä kokemusta??? Tääläkin vaikka kävin keittiössä asti, niin en voinut mitenkään tuoksusta päätellä, että mitä vieraille täällä tarjotaan! Sen takia kieltäytyminen varmasti ei teekään tiukkaan.


Jip! Mutta hei, kolme varttia aikaa ja hyppään lavalle, joten ehkä nyt on aika pistää töpinäksi! Olen täällä siis eräissä yritysjuhlissa soolokeikalla, laulan ja soitan pianoa, omia lauluja sekä muutamia lainalauluja. Aivan parasta! <3

Huomenaamulla on aikainen herätys tästä prinsessasängystä. Käyn ensin laulamassa ystäväni tädin hautajaisissa Kaustisella, ja sitten suuntaan kulkuni Kokkolaan. Otamme huomenillalla Atlantis-sävyisiä levykansikuvia! <3

Ihaninta viikonloppua sinulle!

Halituksin,
Deepthi