17.7.10

Lomapuuhia




Vitsit, olenpa kyllä niin iloinen ja kiitollinen kaikesta! On ollut ihana ja opettavainen viikko, ja olen päässyt parin viime päivän aikana rentoutumaan oikein kunnolla. Olen samoillut auringossa järven rannalla ja metsien varjoissa, lukenut kirjoja, valokuvannut, päivittänyt kotisivuja ja hiukan joogannut. Tänään olin hemmottelemassa itseäni oikein kampaajalla ja sen jälkeen vielä ystäväni luona kylässä. Kyllä nyt kelpaa! <3


Innostuin myöskin tekemään uuden aarrekartan, jota olen ollut tekemässä jo kauan aikaa, mutta nyt sille vasta oli oikea aika. Kylläkin oli aika hassua, kun tuntuu, että eipä aarrekarttaankaan enää ole oikein mitään laitettavaa! Ei ole mitään erityisiä haaveita, kun olen niin onnellinen juuri näin! No, yritin sentään, ja Valon Siiviksi ja Amma-juttuihinhan se sitten kääntyi. <3 Mielenkiinnolla seuraan mitä tapahtuu!

Ai niin, Rotunainen oli muuten ollut SUN Radion listalla jo sijalla 3. tällä viikolla! Kuvittele nyt! Meinasin pudota penkiltä, kun Ape asiasta soitti. Kaikki kunnia kaikille meille Rotunaisille, joille tämä laulu on omistettu! Let's Be The Light We Are! <3

Tänään sain myöskin valmiiksi ystäväni kotisivut. Mä olen nyt jotenkin aivan hurahtanut näihin nörttitouhuihin! XD Tai siis ollut jo kauan aikaa, mutta se tuntuu vain paisuvan koko ajan. Se on ihan oikeasti ihan mun lempipuuhaani. Niin kuin huomasitte, tänä aamuna osasin jopa jo lisätä videon blogiini, jeeehh!!!! :D Vielä kun osaisi luoda layouteja, niin avot! Nyt tein ystäväni sivut ihan Kotisivukoneen valmiille pohjalle, hänen väritoiveidensa mukaan. Tiinan sivuille pääset tästä. Hän on erittäin lahjakas ja voimallinen energiahoitaja ja parantaja, jonka toimipiste sijaitsee Hyvinkäällä.

Huomenna olen vielä vapaalla, ja illaksi suuntaan kulkuni Kokkolaan. Käymme kuvaajaystäväni kanssa läpi levylle tulevat kuvat ja taidammepa illan päätteeksi käydä illallistamassa jossain ihanassa ravintolassakin. Sunnuntaina olenkin samaisessa kaupungissa sitten päiväsoolokeikalla. Kokkola on yksi mun kotikaupungeista. Asuin siellä 1997-1998, kun opiskelin siellä konservatoriolla. Kruunun myötä siirryin etelän päähän, mutta Kokkolaan on aina aivan ihana palata!

Enkeli-Iloa ja Auringon täyttämää Viikonloppua!

Diippi