20.10.10

Kymmenen oppituntia Enkeleiltä - Doreen Virtue

KYMMENEN OPPITUNTIA ENKELEILTÄ

Kirjoittanut Doreen Virtue (<http://www.starchildascension.org>www.angeltherapy.com)
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

Mitä enemmän puhun enkeleilleni, sitä enemmän opin. Tässä on kymmenen oppituntia, mitkä
he ovat opettaneet minulle ja mitkä ovat muuttaneet elämäni.

1. ELÄ VILPITTÖMÄSTI

Enkeli sanoivat minulle: "Vietä aikasi tehden toimia, jotka sopivat yhteen korkeimpien
aikomuksiesi kanssa. Päästä irti asioista, joista intuitiosi kehottaa sinua luopumaan.
Nämä asiat ehkä parantuvat, jotta voit nauttia niistä, tai sitten ne putoavat helposti
pois."

Enkelit kehottivat minua luottamaan sydämeeni. He vakuuttivat, että olisin turvassa
voidakseni kieltäytyä työstä, joka ei sopinut yhteen todellisten kiinnostukseni kohteiden
kanssa. Huomasin pian, että enkelit olivat oikeassa!

2. ON VAIN NYT-HETKI

"Olet kokonainen ja eheä nyt. Älä kohdista silmiäsi siihen, mitä huominen ehkä tuo - se
on osoitus siitä, että olet epätäydellinen tai sinulta puuttuu jotain nyt ja että olet
eheä, kun jotain ulkoista tulee elämääsi tulevaisuudessa."

Kun enkelit sanoivat tämän, käsitin, että olin elänyt tulevaisuutta varten. Keskityin
läsnä olevien siunausteni sijasta siihen, mitä huominen toisi minulle. Nyt teen
ajatuksissani joka ilta "kiitollisuusluettelon".

3. KAIKKI RISTIRIITA ON MIELESSÄSI

"Kaikki ristiriita, jonka näet tai koet ulkoisessa maailmassa, on heijastusta omasta
egostasi. Todellisuudessa maailma on täydellisessä rauhassa ja heijastat rauhan pelkosi
maailmaan. Et halua ratkaista sisäistä ristiriitaasi, mutta haluat kyllä saada sen pois
itsestäsi. Niinpä heijastat sen toisiin ihmisiin ja ajattelet, että he aiheuttavat
epämukavan olosi. Toiset ihmiset ovat neutraaleja, tyhjiä tauluja ja sinä värität heidät
omilla merkityksilläsi ja määritelmilläsi. Sitten reagoit heihin, ikään kuin nuo
väritykset ja määritelmät olisivat todellisia. Toiset ihmiset vuorostaan kohtelevat sinua
odottamallasi tavalla - se on itsensä toteuttava ennuste."

Kun enkelit selittivät tätä, käsitin, miten usein olin sallinut pelon luoda minulle
kurjia aikoja. Mutta minulla oli aina voima valita ne ajatukset ja tunteet, jotka liitän
kaikkiin tilanteisiin.

4. PUHDISTA RUOKAVALIOSI

"Kaikella ruualla on värähtely, ja haluat värähdellä niin korkealla ja hienojakoisesti,
mihin tunnet virittyneesi. Syö tuoreita hedelmiä ja vihanneksia, pähkinöitä ja
kokojyväviljoja, joilla on korkeimmat värähtelytaajuudet. Vältä lihaa,
maitotaloustuotteita, alkoholia, sokeria, suklaata ja kofeiinia, joilla on matalimmat
värähtelyt. Ja muista, että kaikkien syömisesi ruoka-aineiden värähtelyt vaikuttavat
sinuun kauan sen jälkeen, kun ruoka on sulatettu ja poissa."

Silloin kun enkelit opettivat minulle oppitunnin neljä, ruokavalioni oli jo melko
terveellinen. Olin luopunut lihasta, linnusta ja alkoholista. Kuitenkin tilanteen
parantamiselle oli vielä tilaa, joten noudatin suojelusenkelieni ruokavalioneuvoja ja
omaksuin vegaaninäkemyksen syömiseen. Energiani ja ulkoinen olemukseni paranivat
dramaattisesti ja välittömästi! Ilman tunnetta siitä, että minulta riistettiin jotain,
terveellisten ruoka-aineiden valitseminen tuntui helpolta ja luonnolliselta.

5. ÄLÄ ANNA SAADAKSESI

"Päästä irti niiden tulosten hahmottelemisesta, mitä odotat antaessasi. Saat tuloksia
antamisestasi. Se on universaali laki. Mutta ei ole sinun tehtäväsi määritellä, miten syy
ja seuraus kiertävät. Lisäksi jos odotat jotain vastineeksi, et ole todellisuudessa
antanut mitään. Sen sijaan pidät sitä tietoisuudessasi odottaen saavasi jotain, ennen
kuin päästät siitä täysin irti."

Taas kerran minua nolotti, kun enkelit näkivät sieluni syvyyksiin. He tiesivät, että olin
antelias ihminen. Kuitenkin minun oli myönnettävä, että joskus annoin odottaen saavani
jotain vastineeksi. Täysin luottaen suojelusenkeleihini päätin päästää irti kaikista
toisille antamiini lahjoihin kiinnitetyistä säikeistä. Melkein välittömästi aloin saada
yllättäviä palkkioita, kuten uusia bisnestilaisuuksia ja upeita kokemuksia ystävien
kanssa.

6. VIETÄ YKSIN AIKAA LUONNOSSA

"Luonnon äänet ja tuoksut ovat näkymättömiä, joten ne vievät mielesi hengen näkymättömään
maailmaan, missä asiat värähtelevät korkeammalla ja nopeammin kuin aine. Luonnossa on
parantavia ominaisuuksia. Siellä on myös hyvin todellisia luonnon enkeleitä. Voit pyytää
niitä parantamaan sinua. Luonnossa oleminen auttaa sinua omaksumaan maapallon
luonnollisen rytmin, ja koska ajoitus ja syklit ovat osa kaikkea, olet enemmän
synkronissa elämän rytmin kanssa."

Enkelien kehotuksesta lähdin pois pöytäni äärestä useammin ja aloin viettää lounastaukoni
ulkona. Raitis ilma, auringonpaiste ja kukkien tuoksu auttoivat minua meditoimaan
syvemmillä tasoilla. Istuin ulkona ja pyysin luonnon enkeleitä ympäröimään minut.

7. IRROTTAUDU AINEESTA

"Kun olet ajatuksissasi kiinni aineessa, pysyt kiinni egomielen tuotteissa ja näin
egossa. Ei ole mitään tapaa paeta tätä lakia. Aineessa kiinni oleva mieli on egomieli."

Suojelusenkelini tekivät selväksi, ettei aineellisissa asioissa ole mitään väärää. Aine
on heidän mukaansa neutraalia. He myös käsittävät, että meillä ihmisillä on aineellisia
tarpeita, kuten ruoka, vaatteet ja suoja. Kuitenkin silloin kun mietimme liikaa
aineellisia asioita - kuten jatkuvasti rahaa tai omaisuutta - olemme keskittyneenä
alempaan itseemme, korkeamman itsen sijasta.

8. ÄLÄ TUOMITSE

"Tuomitset muut tapana suojella itseäsi, pitääksesi heidät pois luotasi, jottet joudu
heidän luokseen ja tule loukatuksi. Mutta olemme kertoneet sinulle, että sinun ei
tarvitse ajatella turvallisuuttasi. Olet turvassa, ja ylenmääräinen huolehtiminen
turvallisuudestasi voi tuoda pelkäämäsi asian elämään."

Enkelit selittivät, että vedämme puoleemme sitä, mitä ajattelemme. Jos ajattelen
pakkomielteisesti fyysistä ja tunnepuolen vaaraa, luon ilmapiirin, missä suurimmat
pelkoni toteutuvat. Harjoituksen avulla aloin huomata hetket, jolloin tuomitsin muita
ihmisiä. Aloin vapauttaa pelkojani enkeleille ja tunsin, että tapani tuomita hävisi
vähitellen.

9. ELÄT SIELLÄ, MIHIN TIETOISUUTESI ON KESKITTYNYT

"Jos ajattelet rakkaudettoman ajatuksen - kilpailemista, kateutta, huolta - tunnet
tuskaa. Olet tietoisuutesi ja tunnet sen vaikutukset, minne tietoisuutesi on keskittynyt.
Et halua tuskaa. Päätä siksi antaa rakkaudettomat ajatuksesi valoon."

Aluksi tämän oppitunnin kohtaaminen oli minulle tuskallista. Olin aina ajatellut, että
ulkoiset olosuhteeni vaikuttivat onnellisuuteeni. Kuitenkin enkeli olivat itsepintaisesti
sitä mieltä, että tilanne oli päinvastoin ja että ajatukseni värittivät maailmaani. He
kertoivat minulle, että onnellisuuteni ei kääntynyt sen mukaan, mitä minulla oli, vaan
sen mukaan, mitä ajattelin.

10. ANNA KAIKISTA ASIOISTA KUNNIA JUMALALLE

"Älä etsi kunniaa itsellesi. Käytännössä kuitenkin silloin, kun annat kunnian Jumalalle,
annat kunnian sille osallesi, joka on yhtä Jumalan kanssa. Antamalla kunnian Jumalalle,
pysyt poissa egotilastasi ja keskittyneenä korkeamman itsesi tietoisuuteen."

Aluksi oppituntini nöyryytti minua. Mutta ennen kuin ehdin vajota häpeän tunteisiin,
enkelini kannustivat minua muistuttaen, että koska todellinen itseni oli yhtä Jumalan
kanssa, ylistin todellista minua joka kerta antaessani kunnian Jumalalle.

Nämä kymmenen oppituntia ovat nyt juurtuneet pysyväksi osaksi päivittäistä elämääni. Kun
asiakkaani kiittävät minua sen jumalaisen opastuksen selkeydestä, mitä saan istuntojemme
aikana, sanon: "Kiitos, mutta kaikki kunnia kuuluu Jumalalle ja enkeleille. He opettivat
minulle, miten otetaan vastaan jumalaista opastusta. Ansaitsen kunniaa pelkästään tuon
opastuksen noudattamisesta, koska - kiitos heidän - olen nyt erittäin hyvä kuuntelija."

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
_________________
Hurts:Better Than Love
http://www.youtube.com/watch?v=-Rg_FgbSUeU&feature=related
Hurts:Wonderful Life
http://www.youtube.com/watch?v=KkyeXK5zQcI&feature=related