5.2.12

Tervetuloa kaikki uudet blogini lukijat!





Heii kaikki uudet blogini lukijat!

Kiitos kaikista sydämellisistä viesteistänne, ja lämpimästi tervetuloa mukaan kanssani tälle ihmeelliselle matkalle tässä ajassa; Ihmisinä ja Sydänystävinä, Valon lapsina.

Tämä blogi on ollut matkakumppanini nyt parin vuoden ajan. Se on päiväkirjanomainen heijastus omasta sisäisestä maailmastani, oivalluksistani, välillä kipuiluistanikin, mutta myös enkeleistä, Äiti Ammasta sekä runsaasta Rakkaudesta matkalla omalle Sydämenpolulleni.

Tällä hetkellä olen fyysisesti vielä kuukauden verran Intiassa Amman ashramissa. Se, mitä täältä etsin on samaa, mitä varmasti meistä jokainen elämässään tavoittelee ja etsii: rauhaa ja rakkautta. Amma sanoo mielestäni kauniisti, että "samalla tavalla kuin hunaja on makeaa joka puolella maailmaa, myös rakkaus ja rauha ovat samanlaisia maailman joka kolkassa". Niin kuin tutkielman tai lopputyön tekijä tarvitsee työnsä aikana ohjaajaa, niin myös maailma tarvitsee Amman kaltaisia roolimalleja näyttämään toiminnallaan esimerkkiä ja valaisemaan polkuamme. Ammassa olen saanut kohdata tällaisen roolimallin, joka elää rauhan ja rakkauden viestiään todeksi joka ainoalla henkäyksellään.

Minulle se, että olen viettänyt aikaani Amman luona, ei ole ollut pois mistään muusta elämässäni, eikä se ole etäännyttänyt minua omasta kulttuuristani tai uskonnostani. Itse asiassa on käynyt juuri päinvastoin: tänä päivänä minulla on paljon syvempi ymmärrys juuristani ja itsestäni kaikin tavoin, ja täällä viettämäni aika tuntuu todella auttavan minua toimimaan myös arjessa ja yhteiskunnassamme paljon syvemmällä tavalla. Amman lähellä viettämäni ajan johdosta olen saanut kokea, miten voin omassa työssäni laulajana käyttää lahjojani huomattavasti laajemmin ja kokonaisvaltaisemmin auttaakseni kanssaihmisiä, ja tunnen miten myös musiikkini kumpuaa tänä päivänä syvemmältä sen johdosta.

Samalla tavoin kuin musiikki ylittää kaikki raja-aidat eri kansallisuuksista ja uskonnoista riippumatta, myös rakkaus on samaa kaikkialla maailmassa sukupuoleen, rotuun ja uskontoon katsomatta. Kun ihmiset tulevat Amman luo ja kysyvät häneltä mikä hänen uskontonsa on, Amma vastaa, että hänen uskontonsa on Rakkaus. Hän myös sanoo, että "Itse asiassa kaikki ihmiset kuuluvat tähän samaan uskontoon. Jos ihmiset ymmärtävät tämän Rakkauden ja Ykseyden viestin, tästä maailmasta itsestään tulee Rauhan ja Rakkauden Taivas."

Iloa ja Rauhaa sydämeesi ja toivottavasti löydät sivuiltani paljon Sinua eheyttävää luettavaa!

Amman Valossa,
Deepthi - Kirsi