6.8.12

Suurempi suunnitelma

Heii Enkelirakkaat! 

Terveisiä lomalaiselta! :)) Halusin tulla tuomaan teille terveisiä Enkeleiltä. Nimittäin he ovat kyllä hauskoja: juuri kun luulet olevasi heistä vähän kauempana, niin he lopulta paljastavatkin, että ovatkin itse asiassa olleet koko ajan lähempänä kuin aikoihin. Hassuttimia ovat! 


Enkelit ovat siis työskennelleet kanssani hyvin ahkerasti viime viikot, ja näyttäneet minulle jälleen kerran ihmeellisiä asioita siitä, miten konkreettisesti he kanssamme puuhailevat. Minulla on ollut tässä työn alla eräs projekti. Olen koko kevään ja kesän suunnitellut, haastatellut ihmisiä, tavannut aivan ihania uusiakin ihmisiä, kartoittanut, innostunut, saanut voimaa ja tiennyt, että tämä on nyt jollain tavalla jostain muualta ohjattua kuin vain minun pääni kuvitelmia. Kun sitten olin saanut koko vision hyppysiini, tajusin, että en pysty tähän yksin, eikä minulla ole tarvittavia rahasummia haaveeni toteuttamiseksi. Tiesin, että tämä olisi minun tehtäväni, mutta "realiteetit" tulivat vastaan. Niinpä luovutin koko asian pois mielestäni, annoin kaiken olla. Jos sen kuuluisi toteutua, se tekisi sen ilman, että minä säädän sitä tämän enempää.

Meni tasan vuorokausi, ja sain sähköpostiviestin. Tuossa viestissä puhuttiin juuri niistä asioista, joista olin visiossani nähnyt. Ajattelin, että ahaa, ilmeisesti jossain joku tahtoo minun nyt kuitenkin raottavan tätä ovea, katsovan loppuun saakka tämän kortin. Niinpä tartuin viestissä olevaan kutsuun. Menin paikalle, jossa paljastui, että kyse on paljon isommasta asiasta, kuin minkä takia olin alunperin paikalle pyrähtänyt. Enkelit olivat asialla.

Tuo kutsu käynnisti prosessini uudestaan. Aivan ihmeellisten synkronismien kautta eteeni alettiin tuomaan mitä ihmeellisimmissä paikoissa ihmisiä, joista jokainen toi omalla tavallaan jonkun puuttuvan avaimen visiooni. Jokainen heistä peilasi minulle jotain, jota en vielä ollut osannut ottaa huomioon, ja joka kuitenkin kokonaisuuden kannalta olisi välttämätöntä. Koko kesä meni tätä synkronismia seuratessa ja sen virtaan luottamisessa.

Kun elokuu sitten käynnistyi, tuntui, että aivan uusi energia vyöryi ylitsemme. Kaikesta tuli yhtä aikaa sekä vakavampaa, nopeampaa, kiihkeämpää ja korkealentoisempaa. Jos kesäkuun energiakäyrät näyttivätkin meille aivan uuden aallokon energiavaihteluiden meressä, niin elokuuhun siirryttäessä nuo aallot ovat jo  kasvaneet todellisiksi tyrskyiksi: jatkuvasti saa olla pitelemässä helmoistaan kiinni, että pysyy mukana. Yhtenä hetkenä kaikki näyttää vähintään tyssänneen tähän paikkaan, ja jo seuraavassa hetkessä meille tarjotaan niin huikeita näkymiä ja uusia avaimia käteen, että heikompaa jo hirvittäisi. Se mitä nyt toivot, toteutuu täysin ilman viivettä, jos uskallat avata mielesi universumin luonnolliselle virralle ja synkronismille. Kyllä, se tarkoittaa myös sitä, että meiltä vaaditaan äärimmäistä joustavuutta ja huumorintajua! Se mitä nyt suunnittelet, saattaa näyttäytyä seuraavassa hetkessä jo aivan uudessa valossa, eikä siinä ole murehtimiselle sijaa. Ilolla vain eteenpäin!

Näin kävi oman visionikin kanssa. Viimeiset viisi päivää ovat olleet jatkuvaa aallon harjalla ratsastamista. Tänä aikana on ehtinyt tapahtua ehkä viiden vuoden asiat kerta heitolla! Kun päästää ajatuksen ilmoille, seuraavassa hetkessä se on jo materialisoitunut nokan alle. H-U-R-J-A-A. Olen saanut nyt peilata omaa visiotani noin kymmeneltä eri kantilta, ja saanut samalla pääni täysin sekaisin. :D

Tänään palasin sitten takaisin metsien ja peltojen keskelle omaan pikkuruiseen kotiini, josta olin ollut puolitoista viikkoa poissa. Kun astuin sisään ovesta, Enkelit olivat minua jo vastassa. Tiesin, että nyt alkaisi tapahtua. Minun piti purkaa kassini, viedä pyykit pyykkikoriin, asetella muut tykötarpeeni niille kuuluville paikoille, sytyttää salvianippu, suitsuke ja kaksi kynttilää. Olga kierähti heti kerälle omalle lempituolilleen ja painoi silmänsä kiinni. Se rakastaa Enkelten rauhoittavaa läsnäoloa. Minä istuin koneen ääreen ja aloin kirjoittaa päiväkirjaa. Ja siihen he sitten tulivat ja kertoivat, mitä minun tulisi tehdä. He selittivät hyvin yksityiskohtaisesti, mutta erittäin simppelisti ja ytimekkäästi, mistä kaikessa on kyse, miksi minulla on mikäkin tunne viime aikoina ollut niskassa, mitä he ovat minulle näiden pohdintojen kautta opettaneet, ja miksi kukakin ihminen oli minäkin päivänä polulleni tuotu.

He näyttivät hauskasti kuvan, jossa he ikään kuin katselevat meitä pilke silmäkulmassa ajatellen: "jos liikutamme tätä ihanaa ihmistä juuri tähän aikaan tuonne ja tätä tuonne, niin ehkä sitten saamme heille vakuutetuksi, että heidän intuitionsa asiasta on oikea, että mikään ei ole sattumaa, vaan kaiken takana on suurempi suunnitelma." Ja juuri siltä minusta on tuntunut. Olen saanut tavata viime päivinä enkeliviestintuojaihmisiä milloin keskellä kaupan hedelmätiskiä, milloin ABC:n kahvilassa, milloin aivan kotiin saakka kuljetettuna, ja jokainen heistä on tietämättään lausunut sanoja, jotka ovat resonoineet sydämessäni niin, että olen tiennyt heidän olevan viestintuojia.

Se on lämmin, 
vapauttava tunne, 
ja minua alkaa heti hymyilyttää.


Näillä viesteillä, näiden ihmisten kautta Enkelit ovat saattaneet heidän tukensa ja rakkautensa tietooni ja viestittäneet, että olen suojeltu, rakastettu ja täysin oikealla polulla. He näyttivät, että minun ei tarvitse murehtia vision täytäntöönpanoa, vaan minun tulee täyttää vain tehtäväni, hoitaa oma osani askel askeleelta. Minun ei tarvitse tietää tulevaisuuteen, minun ei tarvitse tietää huomista, ei edes seuraavaa askelta. Minun täytyy vain luottaa. He huolehtivat lopusta.

Suuri kiitollisuus ryöppysi sydämestäni ja kyyneleet valuivat pitkin poskia.

♥ Kiitos, kiitos, kiitos Rakkaat Enkelit! 

Deepthi