17.1.14

In Love... with Foodin ♥



Tämä päivä alkoi mitä parhaiten! ♥ ♥ Postipoika koputti oven takana ja toi minulle paketillisen eilen netin kautta tilaamiani Foodin-tuotteita! Foodin on puhtaisiin raaka-aineisiin keskittynyt verkkokauppa, jonka sivuilla olen kuin pikkulapsi karkkikaupassa: "Mä haluun tota, mä haluun tota, mä haluun totakin vielä!" ♥  Ja tässä tämän kertainen saalis:




Enkelivuosien myötä olen kiinnittänyt yhä enemmän huomiota ruoan laatuun. Mitä tietoisemmaksi  tulee ja mitä puhtaammaksi keho muuttuu, sitä selkeämmin keho myös kertoo, mitä se ei ainakaan halua sisuksiinsa työstettäväksi. Eilen esimerkiksi käväisin mummolassa ja nautin surutta mumman tarjoamia pullia ja keksejä, ja mitä siitä sitten seurasikaan? Vatsanväänteitä tietenkin! :D Mutta onneksi elämän ei tarvitse olla niin vakavaa, pääasia että tietää minkälaista korjaussarjaa voi heittää perään, kun haluaa saada kehon takaisin balanssiin.

Muistan Ammankin joskus sanoneen, että vaikka noudattaisimme minkälaista ruokavaliota tahansa, niin jos joku meille rakkaudella jotakin tarjoaa, niin oikeanlaista myötätuntoa on se, että ottaa kiitollisuudella toisen valmistaman ruoan vastaan sen sijaan, että itsekkäästi kieltäytyy syömästä. Itse olen kyllä tuonkin liikkeen tehnyt, ja ei siitä ainakaan hyvä mieli ole tullut niin itselle kuin tarjoajallekaan. Siis kultainen keskitie kaikessa. ♥ 

Mutta silloin kun voi vaikuttaa omiin syömisiinsä, niin silloin voi antaa keholle parasta mahdollista mitä on tarjolla. On superihanaa, että meidän perusmarketeistakin saa jo niin ihanasti luomuruokaa. Esimerkiksi kananmunat ja hedelmät ovat täysin eri makuisia - puhumattakaan ravinnepitoisuuksista - kun ne valitsee luomuna ostoskärryynsä. Siihen kun vielä heittää päälle muutamia superruokia, niin kyllä keho hyrrää! ♥ Ja mikä ihaninta, puhdas ruoka on ennenkaikkea Maku- ja Nautintoelämys!! ♥ 

Minä olen nyt saanut aloittaa yhteistyön Foodinin kanssa, ja tulen silloin tällöin vinkkaamaan tänne blogiin ihanista tuotteista, joita käytän omassa arjessani. Toivottavasti sinäkin saat niistä inspiraatiota kokeilla uusia juttuja!


Foodin tarjoaa 
kaikille blogini lukijoille 
-15% alennuksen 
ostetuista tuotteista!

Käytäthän asioidessasi 
koodia "deepthi"!

Tervemenoa ostoksille! ♥ 



Iloa, energiaa ja rakkautta päivääsi!

Deepthi




Foodin Facebookissa!