19.4.11

Enkelit radiossa


Vierailin viime viikolla Yle Radio Pohjanmaassa kertoilemassa enkeleistä ja eheytymiseni alkumetreistä enkeleiden aivan ihanan energian ja rakkauden avulla. Haastattelu on nyt kuunneltavissa Radio Pohjanmaan sivuilla. Joku oli siellä jo kysynytkin, että näenkö enkeleitä omin fyysisin silmin, ja vastaan siihen nyt tässä. Näen ja tunnen enkelin läsnäolon juuri siten, kuin se minulle sallitaan. Jos odotat että sanon, että näen jonkun siivekkään valo-olennon, niin ei, sitä en näe. Mutta olen jo muutamia vuosia nähnyt valotähtiä ihmisten ympärillä sekä tuntenut heidät hyvin vahvasti ihollani ja energiakentässäni, ja digivalokuvissa he ovat näyttäytyneet myöskin jo kauan aikaa. Vielä enemmän on kyse intuitiolla tietämisestä, selvätietoisuudesta. Enkeleiden kanssa työskentelyssä ei olekaan kyse siitä, että he ovat olemassa vain, jos näet heidät. Itse koen, että näkeminen tulee kuvioihin jos on tullakseen, ja jos se on ylipäätään edes tarpeen. Meille kullekin on suotu aivan omat, uniikit lahjamme aistia maailmaa. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi sinulle, mutta on toki olemassa vinkkejä, joiden avulla pystyy yhteyden enkeleihin löytämään. Meidän jokaisen on vahvistettava omaa luontaista intuitiotamme elämässämme, oppia luottamaan omaan sisäiseen ääneemme ja lukemaan niitä vahvistuksia, joita ympäriltämme saamme. 

Minä olen saanut kulkea enkeleiden kanssa nyt kuusi vuotta. Oma suojelusenkelini on tietenkin ollut vierelläni aina - aivan niin kuin sinullakin - mutta kuusi vuotta sitten myös muiden kuin oman suojelusenkelini läsnäolo aktivoitui elämässäni niin, että minäkin aloin sen aistimaan. Jokainen päivä heidän kanssaan on ollut ihmeellinen! Joka päivä opin heistä jotain uutta, ja se tapahtuu nimenomaan sydämen ja intuition kautta. En minä tiedä enkeleideni nimiä enkä tiedä miltä he näyttävät, mutta Tunnen sen Rakkauden, jota he minulle ja minun kauttani välittävät. Se riittää. En tarvitse heiltä mitään hokkuspokkustemppuja luottaakseni. Ja toisaalta olen myöskin kokenut heidän kanssaan niin upeita asioita, että jos en heihin uskoisi, niin silloinhan vasta hassu olisinkin! Kyse on siitä, että kuuntelen omaa ohjaustani ja luotan siihen. 

Enkelihalauksia ja auringonkultaa päivääsi!




Kirsi