2.11.14

Fenn: Jumalallisen Äidin tyttäret - Viesti Maria Magdalenalta



Jumalallisen Äidin tyttäret - Viesti Maria Magdalenalta


Kanavointi Celia Fenn
Hopeasulka
READ IN ENGLISH HERE: http://spiritlibrary.com/starchild/daughters-of-the-divine-mother

Minä olen Maria Magdalena. Saatat tuntea minut, mutta harvat teistä tietävät kuka minä todella olen, tai kuka olin. Sillä kyllä, minä olin hänen puolisonsa, jota kutsuttiin Jeesukseksi, Joosefin pojaksi. Ja kyllä, on monia kertomuksia meistä ja elämästämme. Olemme kumpikin uuden Kristus-tietoisuuden ajan avataaroja, mutta niihin jotka kirjoittivat historioita, vaikutti usko että vain miehiset kokemukset ovat merkittäviä, ja niin naisavataaran, Maria Magdalenan, elämä unohdettiin ja vaiettiin.

Mutta, se oli välttämätöntä, sillä tulevan kultaisen ajan tasapainottamiseksi oli synnyttävä kummankin sukupuolen avataara, ja heidän oli liityttävä kumppaneiksi luomaan tulevaisuuden kultaisen ajan täydelliset roolimallit! Synnyin tavalliseen perheeseen Israelissa, mutta en itse koskaan ollut "tavallinen". Kannoin itsessäni jumalallisen naisellisuuden pyhää liekkiä ihmiseksi syntymisestäni saakka. Synnyin täydellisenä Kristus-tyttölapsena. Olin jumalallisen äidin inkarnoitunut "tytär".

Kuten Jeesuksen, naiset harjoittivat minut essealaisten salaisiin opetuksiin. Samoin kuin hän olin suuri ihme, koska viisauteni ja tietoni ikivanhasta naisten viisaudesta ylittivät sen mitä ikävuoteni sallivat.

Kyllä, rakkaimmat, minut kasvatettiin jumalallisen naisellisen voiman, naisten viisauden pyhän liekin vartijaksi. Ja se on edelleen roolini ja tehtäväni tässä ajassa. Olen nyt tullut luoksenne koska ylösnoussut maa on jälleen kerran valmis toivottamaan tervetulleeksi naispuolisen avataaran - jumalallisen äidin tyttäret.

Joukossanne on monia jotka ovat valmiit ottamaan vastaan hengen koulutuksen, koska te olette saavuttaneet tietoisuuden tason, joka sallii teidän olla sellaisia kuin minä olin - jumalallisen äidin liekin kantajia. Ja miten voimakas tämä liekki onkaan - se on puhdasta ehdotonta rakkautta, ja se ilmentää itseään kaikilla tasoilla, fyysinen ja seksuaalinen mukaan luettuina.

Kyllä, rakastetut sisaret, kun jumalallisen rakkauden oranssin vaaleanpunainen säde tulvi olemuksesi läpi puhdistaen ja vapauttaen tuhansien vuosien älyllisen ja tunnetason sekä seksuaalisen alistamisen ja väärinkäytön, te olette nyt puhtaat ja vapaat ilmaisemaan jumalallista liekkiä kehojenne kautta. Jumalallisen naisellisuuden opetukset ovat ekstaasi ja ykseys - jokaisen naisen syntymäoikeudet. Ja oikeus taitoihin ja viisauteen jotka sallivat jokaisen naisen ilmaista hurmiotaan ja iloaan sellaisen ihmissuhteen kautta, joka on pyhä liitto, henkisen viisauden ja ehdottoman rakkauden ilmaisu.

Juuri tämä seksuaalisuuden ja hengen intohimoinen liitto johti siihen, että kertomus Maria Magdalenasta ja hänen pyhästä liitostaan Jeesus Joosefinpojan kanssa poistettiin tiedoista, joita on jäljellä Jeesuksen elämästä. Ja kyllä, minä oli "prostituoitu" ja "epäpuhdas" sen tietoni vuoksi joka minulla oli seksuaalisen ekstaasin lahjoista. Miten surullista oli, että jumalallisen naisellisuuden tietä ei kunnioitettu Jeesuksen edustaman jumalallisen miehisyyden tien rinnalla.

Tämä poisjättäminen tosiasiassa johti meidän elämäämme koskevat totuuden hämärtymiseen. Sillä avataaran todellinen tie ei ole kärsimys ja marttyyrius. Tuo on ollut niiden myöhempi tulkinta, joilla on ollut muita pyrkimyksiä. Avataaran todellinen tie on tuo tie ekstaasiin ja ykseyteen ehdottoman rakkauden kautta. Ja sen me saavutimme! Juuri tuo saavutus sallii meidän nyt tuoda teille pyhän liiton ja jumalallisen naisellisuuden ja jumalallisen miehisyyden opetukset. Tämä oli elämämme kruunaava saavutus, ja tämän ilon ja rakkauden me toivomme voivamme välittää, ei kärsimystä eikä niiden lukemattomien sotien ja ristiretkien verilöylyjä, jotka perustuvat Jeesuksen tien jumalallisen miehisyyden väärinymmärrykseen!

Rakkaat sisaret, kun tietoisuus planeetallanne laski, teidät johdettiin uskomaan että oli hyvä irtautua kehoistanne ja tukahduttaa seksuaalisuutenne ja toiveenne. Teitä opetettiin erottamaan henkinen ja seksuaalinen, ja te kadotitte liiton ilon ja hurmion. Teille opetettiin että tämä tukahduttaminen oli "palvelusta" ja että jumala hyväksyi sen. Ja niin te kärsitte ja tulitte vihaisiksi ja voimattomiksi, ja niin monet ovat edelleen.

Rakkaimmat sisaret, on aika jälleen kohottaa tietoisuutenne ja nähdä että kehonne ovat sielun ja hengen temppeleitä. Ne ovat naisellisia kehoja, naisten kehoja, ja ne ovat jumalallisen naisellisuuden temppeleitä. Tämä on voimakasta ja pyhää energiaa, auringon naisellisuuden energiaa, joka antaa teille mahdollisuuden kokea lähteen energian suurena äitinä. Mutta se antaa myös mahdollisuuden kokea kaksoisliekkisuhteen ekstaasin, jossa jumalallinen naisellisuus ja jumalallinen miehisyys liittyvät lähteen ja sen kaikkea olevaisuutta kohtaan vallitsevan rakkauden palvelukseen.

On niin paljon kerrottavaa tästä jumalallisen naisellisuuden tien tiedosta, ja me suuntaamme katseemme eteenpäin voidaksemme jakaa sitä tulevina kuukausina. Mutta sallikaa minun päätyä siihen mistä aloitimme. Sillä kun te opitte kuka minä olen, te opitte että minä olen osa sinua - osa uuden maan Kristus- tai kristallinaista.

(C) 2004-5 Celia Fenn

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons License.
Suomennos Matti Kuusela.
Saat vapaasti jakaa tätä tekstiä epäkaupallisesti tällaisenaan