6.8.13

Deepthi: Kirsi infoaa

Heippa,

Tulinpa vinkkaamaan teille muutamasta uudesta haastattelusta, jossa olen saanut kunnian olla mukana.
Olen jo pitkään kuunnellut aivan ihanan, upean, säteilevän Anu Wyskielin nettiradio-ohjelmia ja seurannut hänen upeaa enkelityötään, ja nyt sain kutsun tulla hänen vieraakseen Enkeliradioon. Meillä oli aivan ihanaa, ja itse keskustelu jatkui vielä varmaan tunnin itse haastattelun jälkeen! Ihanaa saada jakaa ajatuksia ja kokemuksia muiden enkelisielujen kanssa!

Anun löydät täältä:
http://www.elamankeha.com
https://www.facebook.com/shiasta?fref=ts

Ja tässä itse haastattelu:





Jokin aika sitten pääsin myöskin toisen ihailemani sivuston haastatteluvieraaksi. Suuren suosion saavuttaneen Hidasta Elämää - Olet jo perillä -sivuston blogisti Teemu Syrjälä teki minusta jutun, jonka löydät tästä linkistä: http://hidastaelamaa.fi/2013/08/tahtihaastattelussa-kirsi-ranto/.

Teemun löydät puolestaan täältä: 


TULOSSA HAASTATTELUT MYÖS:

Astro.fi-sivustolle Seppo Tanhuan vieraana sekä Sielunpeili-lehti, jossa olen ihanan keijutaiteilija Linda Peltolan haastattelussa. Laitan näistä koodin heti, kun ilmestyvät eetteriin! 


KIRSI RANTO: OLE SE VALO JOKA OLET -kirjan uusi tapahtumasivu

Olen myöskin juuri perustanut facebookiin tapahtumasivun oman kirjani julkaisulle. Kirja julkaistaan 15.10.2013. Tuolla sivulla jaan pieniä ennakkomaistiaisia siitä, mitä kirja on tuleva pitämään sisällään, sekä näet, missä olen kirjani kanssa esillä, jos haluat tulla minua tapaamaan. Tule mukaan ryhmään! 


Iloa tiistai-iltaan ja pidetään toisistamme huolta! 

Deepthi