6.8.14

Deepthi: Luopuminen



Kaunista yötä Rakkaat,

Terveisiä Sallasta tunturienergioista, joissa sain olla pitämässä ikimuistoista EnkeliJumalatar-retriittiä menneenä viikonloppuna. Huh, millaisia sydänavauksia ja oivalluksia saimme kokea, vieläkin olen sanaton kaikesta siitä Voimasta, Rakkaudesta ja Intohimosta, joka meissä kaikissa Naisissa asuu! On äärimmäisen mykistävää saada olla osa kaikkien teidän Naisten matkaa, joiden kanssa olen saanut kohdata, jakaa, itkeä ja nauraa Naiseutemme Lähteellä, Jumalallisessa Äidissä meissä itsessämme. Voin vain Kiitollisena Kiittää teitä kaikkia. 

Alla olevat kuvat on otettu vähän ennen lauantai-illan Siunausrinkiämme, Kiitos Maritalle kuvista. ♥ Yleensä pyydän ihmisiä ottamaan mukaan jonkin henkilökohtaisen esineen, jonka he tuovat rinkiimme siunattavaksi. Se voi olla jokin valokuva, koru, kivi tai mikä tahansa, mikä on kullekin rakas ja tärkeä. Tällä kertaa kävi kuitenkin niin, että minä olin unohtanut viestittää retriittiläisille oman voimaesineen ottamisesta mukaan, joten saimmekin tilaisuuden luoda tilanteesta aivan uudenlaisen. Yksi retriittiläisistämme oli ostanut juuri uuden lompakon, ja ehdotti, että mitäs jos kaikki toisivatkin rinkiin lompakkonsa, ja siunaisimme näin oman runsautemme virran joka tasolla. Seremoniasta tulikin näin vallan upea, kun pyysimme Jumalallista Äitiä ja hänen Enkeleitään siunaamaan sekä taloutemme että kykymme vastaanottaa runsautta elämäämme joka tasolla. Usein varsinkin raha-asioihin liittyy meillä valtavasti negatiivisia ajatuksia ja uskomuksia, jotka nyt sitten vapautimme tuon seremonian aikana. Kiitos, kiitos, kiitos! ♥ 





Enkelten viesti enkelikorteista runsauden siunaamiseksi: 

"Parantaaksesi taloudellisen tilanteesi, 
pyydämme Sinua antamaan meille kaikki huolesi, 
jotka koskevat raha-asioitasi. 
Me ohjaamme Sinua näyttääksemme 
kuinka voit luoda ja hyväksyä runsauden elämääsi. 
Työskentelemällä yhdessä kanssamme 
taloudellinen tilanteesi kohentuu 
juuri niin nopeasti, kuin annat sen tapahtua."




Sunnuntai-iltana lähdin ajamaan kohti Pohjanmaata porotokkia väistellen. Poroilla taisi olla jokin yleinen kansainvaellus käynnissä, koska niitä riitti aina Ouluun saakka! Ja olipa Enkelitkin taas matkassa mukana. Kesken matkaa tunsin, kuinka autoani alettiin yhtäkkiä ohjata vastaantulevalle kaistalle. Samassa näin, miten edelläni vähän kauempana menevä auto alkoi vilkuttaa takavalojaan, ja kun olin vastaantulevien kaistalla, näin miten omalle kaistalleni sukelsi isosarvinen poro! Jos Enkelit eivät olisi ohjanneet autoani vastaantulevien kaistalle, jolla ei siis ollut liikennettä, poro olisi ollut minun auton kyljessäni. Minun puoleinen tienreunusta kun oli metsän varjojen peitossa, kun aurinko paistoi kirkkaasti oikealta puoleltani pimentäen näkyvyyden. Kiitos, kiitos, kiitos Enkeleille jälleen suojeluksesta! ♥ 

Eilisen päivän tein sitten vielä matkaa Pohjanmaalta Etelä-Suomeen ja kävin samalla tapaamassa ystäviäni matkan varrella. Kaikkien kesän tapahtumien jäljiltä tunnen olevani nyt itse sisäisesti - ja ulkoisestikin - aivan uuden alun edessä, jossa olen kokenut olevani ohjattu tekemään uusia ratkaisuja ja järjestelyjä elämäni suhteen. Sen johdosta olen nyt mm.päätynyt antamaan Olga-rakkaalleni uuden kodin, jossa hänen ei tarvitse sopeutua jatkuviin reissaamisiini. Eilen illalla hän sitten sai uuden kodin - ja minä olen itkeätihrustanut tämän päivän. ♥ Niin oikealta kuin Olgasta luopuminen onkin tuntunut, niin samalla kaikki on tietenkin todella haikeaa. Olga on ollut minun tukeni ja turvani, ystäväni ja opettajani viimeisen seitsemän vuoden ajan, ja tuntuu niin kuin olisi juuri luopunut omasta lapsestani. Mutta Olga sai erinomaisen kodin, ja vieläpä täysin Amman ohjauksessa. Olen niin Kiitollinen siitä, miten kaikki järjestyi, ja miten sain jälleen kerran kokea, että Amma todellakin näkee kaiken ja on mukana meidän jokaisen elämässä. ♥

Tänä aamuna kun tein meditaatiota, päätin avata Amman Jumalallisen Rakkauden Valo-kirjan summanmutikassa ja katsoa, mitä Amma tahtoo sanoa minulle tähän hetkeen. Kyynelsilmin luin kirjasta seuraavaa:

”Mieli tai menneisyys ei ole ongelma, ongelmana on, että samaistutte mieleenne ja menneisyyteenne. Ongelmana on mieletön takertumisenne tunteeseen ”minä ja minun”.”

”…Luovuttuanne kiintymysten tunteista olette aina rauhallisia. Lakatkaa samaistumasta mielenne luomaan maailmaan, silloin edessänne avautuu uusi maailma. Saatatte edelleenkin omistaa suuren talon, kauniin auton ja muita mukavuuksia, mutta todellisuudessa ette omista mitään.”

”…Älkää luulko, että menneisyyden muistot katoavat saavuttaessanne täydellisyyden tilan. Ei, muistot ovat edelleenkin tallessa, mutta te ette enää koskaan samaistu niihin. Kun samaistumisenne menneisyyteen lakkaa, menneisyydestä tulee pelkkä muistojen varasto. Ajatelkaa menneisyyden olevan muistojenne varasto, ei suinkaan paikka, jossa elätte.”

- Jumalallisen rakkauden valo, 8.osa, sivu 130-131

Voi Olga-rakkaus... Niin suuri ikävä tulee häntä, mutta samalla hän tarjoaa minulle jo nyt - ja jälleen - ison henkisen harjoituksen: miten päästää irti tunteesta, että hän on minun kissani, miten päästää irti kaikesta siitä, mitä saimme yhdessä kokea, miten nähdä kaikki vain ilolla ja kiitollisuudella ja olla onnellinen siitä, että sain hänen kanssaan nämä seitsemän huikeaa vuotta jakaa. Kiitos, kiitos, kiitos! 

Olga tuli minulle elämänvaiheessa, jossa kaikki oli menossa pirstaleiksi. Käytännössä hän on todella ollut minun hengenpelastajani, ja tuonut ilon niinäkin hetkinä, kun olen luullut musertuvani kaikkien elämänvaiheideni keskellä. En voi koskaan häntä kylliksi kiittää olemassaolostaan, ja samalla tiedän, että toisella tasolla olemme ikuisesti yhdessä. Kiitos, kiitos, kiitos Rakkaani! ♥

Tämä kevät ja kesä on ollut todellinen irtipäästön ja luopumisen kesä. Mutta se, mitä on tullut tilalle, on ollut jotain vieläkin suurempaa. Sille en edes löydä sanoja vielä, enkä pysty sitä yhdessä blogikirjoituksessa kuvailemaan. Tiedän vain, että meitä kannetaan joka ikinen hetki, ja Äiti on läsnä jokaisessa henkäyksessämme. Sain siitä vahvistuksen heti Olgasta luopumisen jälkeen, nimittäin... Viisi minuuttia sen jälkeen, kun olin antanut Olgalle viimeiset suukot ja halaukset ja olin lähtenyt ajamaan kotia kohti, kohtasin tämän taivaallisen näyn... Kuin joku olisi halunnut sanoa, että "Kaikki on hyvin, Sinua kannetaan. Kaikki tapahtuu aina Jumalallisen Ajoituksen mukaan. Ei ole aihetta huoleen."






Enkelten viesti enkelikorteista:


"Niin kuin aurinko laskee ja nousee joka päivä, 

niin vaihtelevat myös elämäntilanteesi eri syklien mukaan.
Näe kaikki kauneus jokaisessa elämäsi auringonlaskussa, 
ja tiedä, että uusi aurinko nousee jälleen huomenna. 
Vanhan syklin loppu on vain uuden alku. 
Me olemme kanssasi joka hetki."





Om Namah Shivaya,
Deepthi