19.8.14

Deepthi: Mahdottomasta mahdollista



Kaunista yötä rakkaat,

Täällä on taasen palauduttu reissuilta hetkeksi Etelä-Suomen päähän. Viime viikon alun vietin ensin uuden kirjani kirjoittamisen parissa, ja viikonlopun Pohjanmaalla, jossa saatiin pitää huikea Enkeli-ilta Seinäjoella, kävin Rainbow Eaglen luennolla, juonsin Jalasjärvellä Aukusti-tapahtuman, sekä vietin syntymäpäivää perheen ja ystävien kanssa. ♥

Jotain sisälläni on tänä kesänä muuttunut perustavanlaatuisesti, mikä tuntuu heijastuvan nyt kaikkeen. Uskon, että olemme kollektiivisestikin käyneet läpi valtavan transformaation viime viikkojen ja kuukausien aikana, ja nyt olemme kuin tulleet ulos putkesta vapaaseen liitoon. Oma energia tuntuu nyt olevan entistä napakampi, kun omat rajat on löytyneet ja on tunnistanut, mitkä asiat vievät energiaa ja mitkä tuovat, ja miten sallia itsen antaa olla neutraalissa sydämen hiljaisuudessa, rauhassa itsen ja elämän kanssa. Enää emme lähde mukaan mihinkään puolivillaiseen, vaan sallimme itsemme vastaanottaa rakkautta kaikilla tasoilla.

Myös intuitio on vahvistunut entisestään. On ollut huikeaa seurata mitä tapahtuu, kun tarttuu intuitiivisiin viesteihin ja kehotuksiin heti ja alkaa toimeen.  Tuntuu niin kuin koko Universumi olisi nyt aivan iholla kiinni, tarjoten meille joka hetki hyppyä ikuisuuteen, jatkuvaan autuuden ja runsauden virtaan. Monta kertaa olen törmännyt tilanteisiin, joissa mieleni on sanonut yhtä ja korkeampi johdatukseni toista. Joka kerta kun olen tunnollisesti seurannut korkeampaa ohjausta, mahdoton on muuttunut mahdolliseksi.

Yksi esimerkki tästä tapahtui viime viikolla. Olin lähdössä Karjalohjalle pitämään Enkeli-iltaa. Ajattelin, että käyn lähteissäni syömässä ihanassa kasvislounasravintolassa, Fredrikan Lähteessä. Kun parkkeerasin autoa kadulle talon eteen katsahdin kelloa ja tajusin, että ei hitsi, se on jo melkein kolme, ja että lounasaikahan onkin loppunut jo klo:14.00. Mieleni syötti minulle kaksi vaihtoehtoa: joko ajan Helsinkiin Silvopleehen tai kipaisen kauppaan ja laitan ruokaa itse. Mutta kumpikaan vaihtoehto ei todellisuudessa ollut vaihtoehto, koska kumpaankin olisi mennyt liikaa aikaa. Korkeampi ohjaukseni puolestaan sanoi, että "mene nyt vain katsomaan, jos siellä "sattuisikin" olemaan vielä lounasta jäljellä". Minulla oli jo käsi autonavaimessa kiinni ja olin käynnistämässä autoa, kun sitten kuitenkin päätin, että okei, mennään katsomaan, vaikka kyllä tiedän, että ei siellä voi olla ruokaa jäljellä, koska olen tunnin myöhässä.

Astelen sisään taloon ja huikkaan keittiöön, että mahtaisiko tälläiselle mattimyöhäiselle olla vielä ruokaa jäljellä? Hymyilevä ja hyräilevä kokkinainen tulee minua vastaan ja sanoo, että "voi kuule, siellä on vielä pöytä katettuna, sinne vain syömään kaikessa rauhassa!" Oh, ei voi olla totta! Niin pääsin nauttimaan aivan ihanaa, herkullista ruokaa, pysyin täydellisesti aikataulussani ja mahdottomasta tuli mahdollista! Kiitos, kiitos, kiitos! ♥


Minun sydämeni on myöskin ollut aivan pakahtua siitä Kiitollisuudesta ja Rakkaudesta, jota olemme saaneet Enkeli-illoissa nyt jakaa. Meditaatiot, viestit ja kaikki tieto mitä meille on siellä jaettu, on ollut todella voimallista ja sydämiä avaavaa. Olen niin Kiitollinen saadessani toimia tässä tehtävässä. ♥

Ensi keväälle on tullut nyt valtavasti Enkeli-iltapyyntöjä, ja Enkelit ovatkin hiukan vihjailleet, että voisin alkaa laittaa kevään Enkeli-iltakiertueen aikataulua kokoon jo aivan pian. Itse vähän emmin, että onko liian aikaista, mutta energia siellä tuntuu jo niin vahvalta, että ehkä aikatauluttaminen on kohta aivan paikallaan. Tällä kertaa minulle on näytetty, että tulen kiertämään paljon myös Pohjoisen päässä, mikä tuntuu aivan ihanalta! Kevääni tulee huipentumaan Hawaiille, jossa pidän ensimmäisen EnkeliJumalatar-retriittini ulkomailla! En malta odottaa!!!!

Muutaman viikon kuluttua elämässäni tuleekin tapahtumaan iso energeettinen muutos - tai itse asiassa se on aktivoitunut jo - kun luovun kodistani ja asetun virallisesti ReissuEnkeliksi. ♥ Ensin on suuntana ulkomaat ja kirjan kirjoittaminen, ja sitten lokakuussa Suomessa EnkeliJumalatar-retriitti ja muutama Enkeli-ilta. Ammaakin haluaisin mennä moikkaamaan Eurooppaan. ♥ Jos kaikki menee niin kuin minulle on etukäteen vihjailtu, niin jatkan sitten taas matkaani ulkomaille, ja palaan Suomeen ensi vuoden puolella kirjan julkaisun yhteydessä, jolloin aloitan sitten koko kevään mittaisen Enkeli-iltakiertueen. ♥ ♥ ♥



Aivan ihania uutisia on myös kaikille teille, jotka olette pyytäneet minua julkaisemaan Ole se valo joka olet-kirjani mukana olleen meditaatiocd:n omana levynään: tulen julkaisemaan levyn kappaleet näillä sivuillani videoiden muodossa lokakuussa! Silloin laulut ovat kaikkien vapaassa käytössä meditoimiseen, kodin energiaputsaukseen, lasten nukuttamiseen tai mihin tahansa tunteekaan Enkeleiden eheyttävää rakkausenergiaa tarvitsevan. Haaveenani on teettää levystä myös vielä ihan fyysinen levy, jota voi sitten ostaa itselleen Deepthi Shopista. Jos et ole itse kirjaa vielä lukenut, niin suosittelen sitä lämpimästi, jos tarvitset tukea omalle Sydämenpolullesi. Voit lukea muiden lukijoiden palautteita kirjani Facebook-sivulta.




Olen nyt saanut myös usealta taholta aivan huikeaa palautetta Läikytät Mua-levystäni. Levy on tuntunut toimivan ihmisille ihmeellisen voimauttavana EnkeliJumalatar-levynä, ja olen ollut itsekin aivan häkeltynyt sen saamasta palautteesta. Eräskin ihana enkelikaunokainen kertoi, että hän oli ostanut levyn minulta kesällä oman eroprosessinsa keskellä, ja kun hän oli laittanut levyn soimaan, niin se olikin alkanut soittaa itseään ykköslaulun sijaan seitsemännestä laulusta, joka on nimeltään Omillaan! Seuraava laulu oli puolestaan ollut kolmoslaulu, Läikytät mua! Hmm... mistä lähtien levyt ovat soittaneet kappaleita missä järjestyksessä haluavat.... Juuri tälläisellä ihmeellisellä tavalla meitä ohjataan ja autetaan, ja saamme tuntea, ettemme ole koskaan yksin. Jos joku haluaa tuota Voimalevyä minulta omakseen, niin sitäkin saa tilata minulta nimmarin kera Deepthi Shopista. ♥


OMILLAAN
Säv.San.Kirsi Ranto

On huomaamatta vuodet vierineet
tähän rantaan toi taas askeleet
Vaikka tiesin sen mitä saan
mitään kadu en kuitenkaan

Vedenpintaan kuva heijastuu
katsoo sieltä silmiin joku muu
Nyt tajuan vihdoin sen
tän jatkuvan tahdo en

Ja niin hetki kerrallaan
omiin siipiin voimaa saan
On tullut aika kun mun seistä täytyy
omillaan

Kun meren ylle rauha laskeutuu
mä riisuudun kun valvoo enää kuu
Nään jäljet sun ihollain
sä tahdoit mun parastain 

Ja niin hetki kerrallaan
omiin siipiin luottaa saan
En takaisin mä suostu palaamaan

Ja niin hetki kerrallaan
omiin siipiin voimaa saan
On tullut aika kun mun seistä täytyy
omillaan

Aamunkajo kultaa rantojaan
pienen höyhenen mä jostain syliin saan
Joku haluaa kai muistuttaa
päästä irti vaan sua kannetaan



No niin, nyt on piikkimaton ja mantrojen aika... Aika astua Jumalallisen Äidin Temppeliin yösiunauksien välittämiseen. ♥

Rakkauden täyteistä yötä toivottaen,
Deepthi

Ps.Nämä numerokoodaukset myös seuraavat meitä nyt kaikkialle... Hiukan hymyilytti, kun huomasin, että tämän postauksen julkaisuajaksi muodostui 00.13, joka on minun oman voimanumeroni ja kertoo täydellisestä ajoituksesta ja Mestareiden läsnäolosta. Kiitos, kiitos, kiitos! ♥